Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Kommunal bolig

Har du problemer med å komme deg inn på boligmarkedet, eller problemer med å bli boende i den boligen du har? Da kan du søke kommunen om råd og hjelp.

  • Lover og forskrifter
    ___
  • Skjema
  • Saksbehandling

    Saksbehandlingstid

    Kommunen skal behandle saken så snart som mulig. Hvis saken ikke kan avgjøres innen én måned, skal du ha skriftlig beskjed om grunnen til dette. Du skal samtidig få opplyst når det antas at vedtaket blir fattet.

    Klagemulighet

    Hvis du er misfornøyd med vedtaket, kan du klage til kommunen innen en frist på tre uker fra du mottok det. Forklar hva du er misfornøyd med og hvorfor du mener vedtaket bør endres. Hvis du trenger veiledning, kan du henvende deg til kommunen. Opprettholder kommunen sin avgjørelse, blir saken sendt videre til kommunens egen klagenemnd, som avgjør om klagen skal tas til følge.

  • Kontaktinformasjon

    Kontaktavdeling

    Avdeling:Pleie og omsorg
    Telefon:75068030
    Epost:wenche.saethre.jorgensen@heroy-no.kommune.no
    Postadresse:Herøy omsorgssenter 8850 HERØY
    Besøksadresse:Karolineveien 50 8850 HERØY

    Ansvarlig enhet

    Avdeling:Pleie og omsorg
    Telefon:75068030
    Telefaks:75068031
    Epost:wenche.saethre.jorgensen@heroy-no.kommune.no
    Postadresse:Herøy omsorgssenter 8850 HERØY
    Besøksadresse:Karolineveien 50 8850 HERØY

    Kontaktpersoner

    Navn:Wenche Sæthre Jørgensen
    Tittel:Enhetsleder
    Telefon:75 06 80 30
    Mobil:90 62 91 98
    Epost:wenche.saethre.jorgensen@heroy-no.kommune.no
  • Andre opplysninger
    Opprettet
    2016-01-07 12:50
    Oppdatert:
    2018-10-15 12:46
    Gyldig fra
    2014-04-30
    Gyldig til
    2019-12-31